Boredome makes me
wacky!


tisdag, november 29, 2005

It's alive mwoahahahahahahaha

*host host*
Hrmm så var det tisdagen och jag skulle ha haft det första info mötet idag men ingen har anmält sig till det så det verkar som jag får åka hem på eftermiddagen...Annars är allt bra, lite trött bara men annars tragglar livet på som vanligt...Hmmm det verkar typ allt som jag har att skriva av intresse...det enda som verkligen hänt sen sist var att jag var och handlade de sista julklapparna i lördags med mamma vilket var kul och jag passade på att shoppa lite åt mig själv, som en snygg väska för 50 kr, en ny plånbok(min gamla sjunger på sista versen), en kjol, en tröja, ett linne, en klänning, Sims 2 julnånting(kommer inte ihåg hela namnet på denna fortsättning på spelet) och ett par snygga vinterkänger (som går upp till halva vaden). Klänningen tror jag att jag ska ha då jag ska på middag med jobbet den 14 vilket ska bli jäkligt kul...tröjan och kjolen tänkte jag ha på julafton om jag inte ändrar mig...är lite sugen att ha klänningen på julafton...får väl se vad det är för väder och vilket humör jag är på den 14, kanske blir så att jag bestämmer mig för att ha kjolen och tröjan då istället...kramizar

Inga kommentarer: