Boredome makes me
wacky!


tisdag, november 01, 2005

Tisdag du dammiga tisdag (dammiga?)

Idag har hjälpt till att rensa hyllor från gammla böcker och gå igen det som fanns i ett förråd, känns som jag aldrig kommer att bli av med dammet...
På ett positivare plan så hade jag sällskap på bussen imorse av S (ny tjej bland förskole/fritidslärarna), J och våran rektor vilket var rätt kul då man hade några att snacka med på bussen...
Dagen till ära så har jag faktiskt ett par rätt söta djävulshorn...ser rätt bra ut i dem om jag får säga det själv...
Sen har rektorn och B kollat över planerna till ommöbleringen i biblan idag och berättade hur de tänkt sig på ett ungefär hur det ska bli, ska kanske få lite hyllor och en anslags tavla vid mitt skrivbord =)
Hmmm har inte hänt speciellt mycket mer än så...Kramizar

Inga kommentarer: