Boredome makes me
wacky!


måndag, oktober 31, 2005

Tillbaka till vardagen

Så var det måndag igen och jag är tillbaka på jobbet. Veckan som kommer kommer att bli någorlunda lugn då eleverna har höstlov och jag lär inte ha speciellt mycket att göra i biblan och kommer att hjälpa till där jag kan.
Fredagen om nån undrar var sjukt kul och jag var lite lullig då jag kom hem trots att jag lovat mig själv att inte bli full men det är sånt som händer och jag har aldrig varit bra att hålla löften till mig själv plus att jag gå så sällan på krogen att det inte gjorde nån större skada. Det förstås föräldrarna var ju lite oroliga då de trodde att jag skulle komma hem tidigare än vad jag gjorde, hmm jag tycker jag kom hem tidigt om man tänker på att en del av arbetspolarna kom hem runt halv 4 den morgonen. Sen fick jag en skarp tillsägelse om att jag varit oförsiktig i valet av gångväg från stationen den natten vilket är rätt gulligt av dem men sånt är inte direkt nånting man tänker på när man är på väg hem från krogen speciellt inte då man går en väg som man går minst två gånger om dagen. Nåväl jag kom hem utan att bli påhoppad och fredagen var nog det roligaste som hänt på ett tag om man inte räknar in personalfesten som var för några veckor sen. Annars har jag väl inte gjort speciellt mycket den här helgen, hjälpt till lite ute på tomten och så men det är typ allt.
Ska sluta babbla och fortsätta arbeta...kramizar

Inga kommentarer: