Boredome makes me
wacky!


torsdag, oktober 13, 2005

Torsdagar, fest och klädespanik.

Så var det torsdag igen och jag sitter och väntar på den vanliga torsdagsgruppen som ska komma runt 9, det verkar som dagen inte kommer bli speciellt spännande. Annars är bra, har lite panik dock, har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig på festen i morgon kväll. Eller rättare sagt jag vet vilka byxor jag ska ha men inte vilken tröja, som tur är har jag lyckas bestämma mig för vilka tröjor jag har att välja mellan men är inte helt säker på om de passar byxorna. Nåja får väl kolla det i kväll.
Okej nu rymde min inspiration igen, har inte den blekaste vad jag ska skriva om.
Hmmm låt mig tänka efter, kommer nog på något.
Hmm verkar inte kunna komma på något, nåja jag har i alla fall jobb att göra...
Kramizar

Inga kommentarer: