Boredome makes me
wacky!


tisdag, oktober 25, 2005

Brrrr, kallt med minusgrader

Idag kom jag 2 minuter försent till jobbet =(
Det var iskallt ute och ändå gick tåget som det skulle men bussen från U.V station var trasig vilket busschaffisen inte upptäckte förens vi skulle åka =(
Var tvungen att ta en buss som inte går hela vägen till den hållplats som jag skulle till så jag fick gå där ifrån till jobbet i iskylan...Så jag är inte jätteglad idag...
Men annars är allt bra även om morsan klagade på min jacka, av nån anledning så ogillar hon min manchesterkappa som jag skattar högt. Okej så kappan kanske är rätt sliten och sett bättre dagar men jag tycker den är okej och är lagom att använda på hösten, jag kan ha tjocka tröjor och halsdukar till den utan att det ser knäppt ut så för mig så är den bra...mamma ville att jag skulle använda min andra höstkappa som inte är ett dugg varmare eller större, det enda den är det är att den är längre och lite snyggare...Men den är min finkappa och blir oftast bara använd vid lite speciellare tillfällen...Plus att den kappan inte passar till jeansen jag har på mig idag...
Jag må vara rätt likgiltig då det kommer till mode i största allmänhet men jag har i alla fall nån aning om vad som inte ska kombineras...
Är fortfarande förskyld men halsen börjar sakta men säkert bli bättre, hade i alla fall nån röst då jag vaknade i morse.
Men det är väl allt som hänt som är av intresse...
Kramizar

Inga kommentarer: