Boredome makes me
wacky!


tisdag, oktober 25, 2005

Inget roande bara den vanliga dysterheten

Jag saknar gymnasietiden litegrann trots att jag var rejält deprimerad den tiden så saknar jag ändå några av polarna, eller är det verkligen polarna jag saknar eller är det de dagliga mötena med dem och samtalen vi hade...Men mest saknar jag nog samtalen med H och inte att glömma honom själv, med tanke på att två av de som jag hängde med slutade ett år innan mig och den tredje hoppade av gymnasiet samtidigt som de tog examen så var det bara jag och H kvar så då blev det ju vi som blev bättre polare på köpet.
Hmm undrar om jag ska ta och slå honom en signal ikväll...Får se om jag kommer ihåg det, antagligen inte mitt minne är som ett såll.
Annars är det nog Högstadietiden som jag saknat mest, den tiden var rejält soft.
*suck* Vet inte vad som är fel, har plötsligt blivit rejält nostalgisk den senaste tiden.
Urk ska nog ta och sluta babbla...
Kramizar

Inga kommentarer: