Boredome makes me
wacky!


torsdag, oktober 13, 2005

WTF

Vart tog småttingarna som skulle ha kommit idag vägen??? *lyfter på ett blad* Hallå någon där...Hmmm verkar tomt...Okej inga barn idag...trodde det var ojämn vecka...Nåja...Har överlevt trots att de som skulle kommit inte kom, blivit besökt av J istället vilket var en ljuspunkt i vardagen...Och för dom som läste mitt inlägg om parodin på van Helsing så hittade jag en parodi på King Arthur vilket jag läste och satt och fnittrade åt ett bra tag, jag vet jag är lättroad vilket jag säkert nämnt ganska många gånger vid det här laget.
Läste sen ett rätt kul inlägg på damen som gjort parodiernas blogg som fick mig att skratta, det var om hur man blev en bra bad guy, hon hade varit snäll nog att lämna en länk till en sida där man gjorde en egen version av hur man best tar över världen...
Vilket jag genast slängde mig in på och vad resultatet blev är ett inlägg sig själv...
Hmmm kanske ska fixa det...
hej då så länge

Inga kommentarer: