Boredome makes me
wacky!


tisdag, oktober 11, 2005

Lite blandat

För alla er som gillar filmen Van Helsing men samtidigt kan ta ett skämt så är denna länk ett måste. Satt och försökte att inte gapskratta i biblan medans jag läste den...
http://www.livejournal.com/users/cleolinda/93639.html?view=13527495#t13527495

De som inte gillar filmen kan nog också få nöje av sidan, då den parodirerar Van Helsing...

A bunch of Pixels indeed!


Annars har dan varit bra hitills och igår så hade jag sovmorgon då jag skulle på skolbiblioteksmöte på eftermiddagen..
En rolig grej att nämna som jag lär småreta morsan om är det faktum att hon gav läkaren mitt nummer då hon var hos doktorn igår istället för sitt eget. Hon måste ha varit rätt nervös om hon gjorde det felet.
Det har väl inte hänt så mycket mer sen sist, fick ta över föräldrarnas boxer med kort som går ut i slutet av januari *gör en glädje dans* då de har skaffat nytt tvpaket genom bredband så nu har jag alla bra kanaler uppe på mitt rum...

Annars är allt som sagt bra...fast lite nervöst är det, har hand om musiken till personalfesten (är med i festkommiten, *kliar sig i huvudet* Vem fan röstade in mig där, jag är typ lika organiserad som en säck potatis), men det ska nog gå bra, även om jag knappt har nån hiphop musik att tala om och festen är på fredag. Lyssnar typ aldrig på hiphop, har en skiva med eminem fast den är ju inte i det nyaste laget, vilket är ett stort tecken på att jag aldrig köper sån musik i vanliga fall.
Ska nog ta och sluta...ska dra hemåt...
Kramizar

Inga kommentarer: