Boredome makes me
wacky!


måndag, november 07, 2005

Måndag, nerver och nålrädsla

Så var det måndag igen och jag har inte skrivit på ett tag ser jag, oops, men det förstås jag skrev på livejournal i onsdags tror jag det var eller var det torsdag...
Nåja, har funderat en del på mina planer att tatuera mig, jag vill göra det men jag är så jäkla rädd för nålar och smärta att jag inte vågat ta iniativet till det trots att jag garanterat har råd numera.
Har till och med börjat tveka på motivet som jag var så säker på förut.
Så än så länge tvekar jag att ta klivet trots att jag vill men så länge jag inte är helt bombsäker på motivet...har dock hittat en tatueringsstudio i närheten där jag bor så det är klart men sen gäller det att komma över rädslan och verkligen bli säker på motivet.
Hmm ska nog ta och sluta...
Kramizar

Inga kommentarer: