Boredome makes me
wacky!


torsdag, september 01, 2005

Eh är jag med i festgruppen?

Just det ni läste rätt nån tyckte tydligen att jag passade in i den nya festgruppen som har ansvaret för nästa personalfest. Fick veta det igår att jag blivit inröstad, vet inte om jag kommer vara till någon större hjälp men man vet ju aldrig, har faktiskt en del bra ideér ibland som poppar upp vid de mest underligaste tillfällen.

Sen så lagade jag middag igår, tacopaj vilket var gott trots mina tvivel på min förmåga att laga mat.
Sen så har morsan bestämt att hunden måste ha på sig tratten igen eftersom hon inte kan sluta slicka på ärret vilket gör att det inte kan läka ordentligt så hunden är rätt sur på oss.
Och i morse drog morsan iväg till grekland med syrran så jag har huset för mig själv fram tills imorgonkväll då pappa kommer hem ifrån sin affärsresa.

Hmm det var väl allt antar jag...Ska ta och sluta babbla...
Kramizar

Inga kommentarer: