Boredome makes me
wacky!


fredag, september 30, 2005

Jag är bara på tillfälligt besök på den här planeten!

Så var det fredag, denna gudom av vardagar. Även om den här fredagen började med att jag efter en väldigt underlig dröm slängde mig ur sängen runt halv ett i natt och irrade halvt sovande och jävligt förvirrad runt i mitt rum utan att veta varför jag vandrade omkring utan mål. Sen imorse när jag skulle till jobbet så var mitt tåg inställt så jag bestämde mig för att ta bussen till U.V. station vilket gjorde att jag kom en halvtimme försent till mitt jobb och för att inte nämna att det var iskallt ute i morse så man fick frysa då man väntade på bussen till u.v. och bussen till skolan där jag jobbar. Är fortfarande lite stelfrusen.
Men nu börjar dagen lysa upp lite, känner mig uppskattad i alla fall när ungarna på skolan där jag jobbar frågar om råd vilken bok jag tycker verkar bra.
Imorgon så är det lördag vilket är helt sjukt bra, för då har jag sovmorgon :D

Hmm denna alien ska ta och koncentrera sig på sitt jobb...
Kramizar

Inga kommentarer: