Boredome makes me
wacky!


måndag, september 12, 2005

Var la jag mitt svärd

Ibland undrar jag om jag verkligen är en självplågare, tog jobb på skolbibliotek trots att skrikiga barn skrämmer och irriterar mig till en viss grad. Om det är nån som undrar så hade jag en grupp idag som var ganska oregerliga<--är det verkligen ett ord?
Men jag överlevde och har kommit fram till att jag aldrig vill bli lärare, har inte tillräckligt med tålamod. Det skulle sluta med att jag vart det svenska skolsystemets svar på professor Snape från böckerna om Harry Potter.

Annars är allt bra, hänger för det mesta nu förtiden på ett community som heter arenan, www.arenan.com . Är rätt kul, kan skapa sin egen gladiator och tävla med dem efter man gått igenom en novis tid vilket min gladys gör för tillfället, hon verkar ha stannat där. Nåja hon kommer väl någonstans nån gång.

Hmm ska nog ta och sluta tjattra och fortsätta jobba.
Kramizar

Inga kommentarer: