Boredome makes me
wacky!


onsdag, september 21, 2005

My dog is really a evil demonspawn in dogsuit

Det är sant jag lovar, hur skulle du annars förklara att hon tvunget skulle ut halvtre i morse för att leta efter igelkottar. Jag är helt säker på att hon är en demonhund hon bara ser söt och kramgo ut på utsidan.

Annars är allt bra med mig...
Det har inte hänt speciellt mycket sen igår... Var på banken igår och funderar på att överge mitt värdelösa bankkonto på handelsbanken, jag tjänar ju inget på att ha pengarna där men jag tänka snacka med farsan om det innan jag gör något han kanske vet något bättre än det som dom på nordea rekommenderade...Efter det så var jag och shoppade lite, köpte ett par vantar och hårvax, mitt började ta slut.
Det var väl allt antar jag, ska ta och sluta babbla och kolla om det är något som behöver göras...
kramizar

Inga kommentarer: