Boredome makes me
wacky!


onsdag, september 07, 2005

I am back and thats a fact if there ever has been some real facts in my life

Så vad har hänt sen sist, inte mycket. Jag har jobbat, käkat halstabletter, jobbat lite till, hostat, städat, nyst och tvättat kläder. Nej inte mycket har hänt i mitt liv sen sist.
Var på banken här om dan för att betala en räkning vilket gick rätt fort och smärtfritt. Fått veta att jag har mer pengar på mitt konto än vad jag trodde. Samma dag så var jag och köpte lite böcker, har redan läst ut ena trots att jag försökte få mig själv att spara på dom då jag redan håller på med 3 andra böcker och inte alls har tid att starta på fler innan jag åtminstone läst ut en. Så nu håller jag på med fem böcker samtidigt vilket är rätt irriterande. Men sån är jag, kan inte hålla koncentrationen på en och samma bok alltför länge innan jag påbörjar på än ny bok.
Fått veta att jag ska på möte antingen den här veckan eller nästa vecka om data systemet på jobbet, ska bli rätt intressant. Sen så har jag haft möte med tjejen från huvudbiblioteket vilket gick bra. Har också fått veta att det kanske ska bli kurs om internet för biblioteksansvariga nångång i oktober, är rätt sugen på att gå men får se vad chefen säger om det. sen har jag också fått en inbjudan till ett seminarium om talböcker, vet inte om jag är sugen på att gå på det men det kan vara nyttigt men det är samma där, allt beror på om vi har mycket att göra just de dagarna. Nåja den som lever får väl se.
Ska ta och sluta babbla och se om det finns viktigare saker att göra som är mera jobbrelaterat.
Kramizar

Inga kommentarer: