Boredome makes me
wacky!


tisdag, september 20, 2005

Ännu en länk men denna gång inte en elfwoodlänk*ser alla dö av chock* Ops

Så jag läste ett inlägg i nåns blogg om vad en geek är och såg att hon lagt upp denna länk. Efter jag läst hennes inlägg och läst sidan kom jag fram till att jag nog var en geek...Nåväl inget man kan göra åt saken, jag hade redan misstänkt det då jag brukar läsa konstiga saker och konstiga saker brukar fastna i min hjärna, jag menar vem i hela världen är intresserad av skvallret om Gustav Vasas dotters kärleksliv. Det finns nog ingen som jag bara folk som har liknande hjärnvågor som kan förstå mig på en viss grad och som jag kan förstå på samma grad sen så har vi personer som Min polare H som är expert på min hjärna och förstår mig bättre än de flesta trots att hans hjärnvågor bara bär en liten del som liknar mina hjärnvågor.

http://en.wikipedia.org/wiki/Geek

Plus att jag är en bibliotekarie utan något demoniskt förflutet så det visar nog helt klart att jag är en geek eller är det nörd på svenska *ser lätt förvirrad ut* Jag menar nörd är väl nerd på engelska, vad är då geek på svenska, tönt kanske? *börjar se förgrymmad ut över det svenska språkets begränsningar*

Och nu verkar jag ha babblat mig själv i cirklar, förstår ni något av det jag skrev, är inte helt säkert att jag förstår det själv.
Ska sluta babbla innan jag förvirrar mig själv ännu mer.
Kramizar

Inga kommentarer: