Boredome makes me
wacky!


fredag, september 02, 2005

I am still alive *Insert evil cackel here*

Verkar som om jag överlevt utan att ha rivit huset...Fast jag vaknade förskyld imorse och har haft ont i halsen hela morgonen, den dagliga koppen te som jag dricker varje morgon hjälpte inte till att få bort halsontet :(
Vart inte bättre av att jag gick runt i klasserna och berättade om mig själv nu på morgonen.
Får nog ta en kopp te till när jag kommer hem eller varmt honungsvatten som jag har upptäckt brukar hjälpa mot förskylningar.
Vill inte vara förskyld...

Happie var jättesur när jag gick hemifrån idag, fast vem kan klandra henne, med tanke på att jag tvingade på henne tratten idag igen så var inte jag speciellt uppskattad av henne. Men hon har bara sig själv att skylla som inte lät ärret läka av sig själv...

Vad har hänt mer, inte speciellt mycket om jag ska vara helt ärlig...

Nåja ska ta och sluta babbla
Kramizar

Inga kommentarer: