Boredome makes me
wacky!


torsdag, september 29, 2005

*sniff* Varför kan ingen sälja G.G. Kays trilogi Fionavars vävnad på svenska?

Det stora ämnet för dagen är böcker. Vad skulle jag vara utan böcker: arbetslös, okunnig, deppig och utan kreativa ideér(eller vänta det där med kreativiteten är ju under kategorin musik eller var det under böcker. Vem fan har lagt alla böckerna på just här, hittar ju inte mitt system över fakta, hmm vänta jag är den enda som har tillgång till mitt inre bibliotek, sorry).
Flummigt, vänta bara jag kan vara ännu flummigare. Eller vänta vill inte skrämma i väg er, bäst att jag inte släpper loss min inre flummighet till max.

Eh sorry jag tappade tråden, jag får inte låta mig vandra iväg så där i mina tankar blir bara ännu mera förvirrad.
Nåväl tillbaka till ämnet.
Letar nämligen just nu efter den svenska utgåvan av Guy Gavriel Kays trilogi Fionavars vävnad/Fionavar Tapestry men har inte sett röken av den, har till och med frågat Farbror Fantasy på fantasyklubbens hemsida om det och hoppas få ett positivt svar. Om det är negativt får jag väl köpa den engelska utgåvan och låna den från biblan när önskan att läsa dem på svenska slår till.
Nåja annars är allt bra med mig, inte för att det hänt speciellt mycket sen igår.
Kanske ska ta och avsluta det här...
Kramizar

Inga kommentarer: